Adverteren via
social media
Bereik je doelgroep
via social media
Online advertenties via social media platformen als Facebook, Instagram & LinkedIn zijn ideaal om je business online te laten groeien. Zowel voor het aantrekken van nieuwe leads als voor het promoten van je webshop.
Je keuze tussen de verschillende social media kanalen worden bepaalt op basis van je doelstellingen en strategie. Uiteraard help ik je graag bij het maken van de juist keuze.
Social media in een notendop
Facebook & Instagram
- B2C & B2B focus
- Lead generation & online verkoop
- Brand awareness
- Hoofdzakelijk B2B focus
- Lead generation
- Brand awareness
Facebook & Instagram ads
Adverteren via Facebook & Instagram is een uitstekende manier om meer brand awareness te verkrijgen of voor het aantrekken van nieuwe leads en/of online verkopen. Dankzij de gerichte targeting mogelijkheden, kunnen we onze boodschap afstemmen op de verwachtingen van onze doelgroep. We creëren unieke content waarmee we echt het verschil maken.
Onze aanpak
- Strategie: wat willen we bereiken met onze online advertenties
- Doelgroep: wie willen we gaan bereiken, wat zijn de verwachtingen van deze mensen
- Type advertenties: welke advertenties hebben we nodig om deze te bereiken (video, visuals, enz.)
- Go live: de advertenties worden online geplaatst en ik volg deze van dichtbij verder op
- Evaluatie: de resultaten worden geanalyseerd en gekoppeld aan next steps
Linkedin ads
De laatste jaren vinden meer en meer bedrijven de weg naar online advertenties op LinkedIn. Het is niet voor niks het meest B2B gerichte platform binnen social media. Had je graag je E-book meer verspreid of je wilt gewoon meer leads? Dan kan LinkedIn ads een oplossing zijn voor jouw bedrijf of merk.
Onze aanpak
- Strategie: welke doelstelling willen we bereiken (leads, downloads, nieuwsbrief inschrijvingen, enz.)
- Doelgroep: wie willen we gaan bereiken, wat zijn de verwachtingen van deze bedrijven
- Type advertenties: welke advertenties hebben we nodig om deze te bereiken (video, visuals, enz.)
- Go live: de campagnes gaan online en ik volg deze van dichtbij verder op
- Evaluatie: de resultaten worden geanalyseerd en gekoppeld aan next steps