cobly_together_online

Diensten

Als performance marketeer bieden we een breed scala aan online marketingdiensten om bedrijven te helpen hun digitale aanwezigheid te vergroten, klanten aan te trekken en conversies te optimaliseren.

Gratis audit van je digitale kanalen

Als online experten binnen performance marketing, bieden we gratis audits aan om jouw digitale marketinginspanningen te optimaliseren. We kijken grondig naar je bestaande marketingstrategie, advertentiecampagnes en online aanwezigheid. Ons doel is om verbeteringsmogelijkheden te identificeren en concrete aanbevelingen te geven om de prestaties van je marketinginitiatieven te verhogen. 

Veel gestelde vragen

Online marketing omvat digitale strategieën zoals zoekmachineoptimalisatie (SEO), betaalde advertenties (SEA), sociale media, e-mailmarketing en contentmarketing om doelgroepen online te bereiken en betrekken. Via online marketing kan je gericht gaan adverteren waarbij je doelgroep duidelijk is afgebakend.
De kosten van online marketing variëren afhankelijk van de gekozen strategieën en het advertentiebudget. Het kan variëren van enkele honderden tot duizenden euro’s per maand. Bij COBLY streven we steeds naar een strategie en aanpak op maat van je eigen budget en doelstellingen. Benieuwd wat online marketing jou zou kosten? Aarzel dan niet om ons te contacteren, we werken met plezier een plan voor je uit.
Als data gedreven marketeers vinden we het zeer belangrijk om voor iedere campagne de ROI te berekenen. Dit doen we door de totale opbrengst (omzet, aantal leads, enz.) van marketingactiviteiten te vergelijken met de totale kosten. Op die manier kunnen we campagnes meetbaar maken en concrete analyses maken over het succes van de digitale strategie.
SEO (Search Engine Optimization) richt zich op organische zoekresultaten, terwijl SEA (Search Engine Advertising) betaalde advertenties omvat die bovenaan zoekresultaten van zoekmachines verschijnen. Waar SEO een strategie op lange termijn is, gaan we bij SEA vooral focussen op resultaten op korte termijn. Daarom streven we steeds naar een gezond evenwicht tussen beide strategiën.
Start een e-mailmarketingcampagne door een doelgroep te definiëren, waardevolle inhoud te bieden, aantrekkelijke onderwerpregels te gebruiken en de campagneresultaten te analyseren. Denk vooral goed na over je volledige flow, welke e-mails stuur je wanneer en hoe kan je een gevolg geven aan de gebruikers die de mails hebben geopend en hebben gelezen. Hoe sneller je je marketing automation hier integreert, hoe effectiever je e-mailmarketingcampagnes zullen worden.
Belangrijke socialemediaplatforms variëren per bedrijf, maar populaire keuzes zijn onder andere Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn en Pinterest. Welke kanalen voor jou interessant zijn, hangt vaak af van de doelgroep en doelstellingen die je wenst te bereiken. Wil je graag onze expertise horen, aarzel dan niet om ons te contacteren.
Contentmarketing is essentieel omdat het waardevolle informatie deelt, de doelgroep betrekt, merkbekendheid vergroot en bijdraagt aan zoekmachineoptimalisatie (SEO). Het bouwt vertrouwen op en stimuleert conversies. Daarnaast is contentmarketing een strategie op lange termijn en dus ook een must-have voor jou als merk.

Ontvang een gratis audit

Benieuwd hoe we jouw merk digitaal kunnen laten groeien? Laat je gegevens achter, en we contacteren je voor een gratis audit van je huidige activiteiten gekoppeld aan een actieplan.